Održavanje sistema

Razvoj Softverskih rešenja
Daljinsko i na lokaciji korisnika

Održavanje

ICTS vrši usluge održavanja i servisiranja u garantnom i vangarantnom roku. Ukoliko imate IT opremu, a nemate svoje zaposlene koji bi vodili održavanje, izmene i rekonfiguraciju iste, obratite se nama.
Nudimo različite modele održavanja Vaših sistema, bilo po Ugovoru ili bez njega.
Mi Vam garantujemo brz odziv i rešavanje kvarova u najkraćem mogućem vremenskom periodu.

Održavanje sistema može biti bazirano na:

– Održavanje na lokaciji
– Daljinsko održavanje

SLA ugovori koje vam pruža ICTS zasnovani su na brzoj i pravovremenoj reakciji, otklanjanju smetnji u radu i rešavanje dodatnih zahteva korisnika.

Naša podrška se temelji na WEB Helpdesk sistemu, dostupan i na PC i na mobilnim platformama.
Preko ticketing sistema, svi zahtevi korisnika se smeštaju u bazu i korisnik je u mogućnosti da prati i proverava online status svojih zahteva.