Trebate pomoć? 24 časa dostupna podrška...    helpdesk@icts.rs

  +381117854556 office@icts.rs  helpdesk@icts.rs                 

Menu
Loading…
  • 0
  • 1

Održavanje

ICTS vrši usluge održavanja i servisiranja u garantnom i vangarantnom roku. Ukoliko imate IT opremu, a nemate svoje zaposlene koji bi vodili održavanje, izmene i rekonfiguraciju iste, obratite se nama.
Nudimo različite modele održavanja Vaših sistema, bilo po Ugovoru ili bez njega.
Mi Vam garantujemo brz odziv i rešavanje kvarova u najkraćem mogućem vremenskom periodu.

Održavanje sistema može biti bazirano na:

- Održavanje na lokaciji
- Daljinsko održavanje

SLA ugovori koje vam pruža ICTS zasnovani su na brzoj i pravovremenoj reakciji, otklanjanju smetnji u radu i rešavanje dodatnih zahteva korisnika.

Naša podrška se temelji na WEB Helpdesk sistemu, dostupan i na PC i na mobilnim platformama.
Preko ticketing sistema, svi zahtevi korisnika se smeštaju u bazu i korisnik je u mogućnosti da prati i proverava online status svojih zahteva.

Kontaktirajte nas da se dogovorimo!

Zašto ICTS DOO treba da bude Vaš izbor?

ICTS DOO Beograd je kompanija koja se bavi implementacijom savremenih tehničkih rešenja u IT-u sa posebnim akcentom na voice i video tehnologije. Naš osnovni zadatak je da potrebe korisnika pretočimo u realno, funkcionalno i isplativo tehničko rešenje, bazirano na najnovijim tehnologijama.

Naš slogan "We provide real solutions" označava našu težnju da korisnicima implementiramo proverena i testirana tehnička rešenja, što garantuje brzu i kvalitetnu implementaciju.

ICTS Team

Mi smo ICTS
Kompanije širom regiona oslanjaju se na ICTS DOO kako bi uz pomoć tehnologije koju mi implementiramo mogli istovremeno da smanje troškove i koriste najsavremenije servise

Paketi održavanja

USLUGA BASIC ADVANCED PREMIUM
Vreme odziva - kritičan kvar 4h 2h 1h
Vreme odziva - ozbiljan kvar  8h 4h 3h
Vreme odziva - nizak nivo/dodatne usluge 24h 12h  6h
Daljinske intervencije +  +  +
Dolazak na lokaciju u slučaju kritičnog kvara  - +  +
Dolazak na lokaciju za ostale zahteve  -  + (4 n/č mesečno) +
Generisanje mesečnog izveštaja o broju ticket-a + + +
Pristup Helpdesk ticketing sistemu  + +
Popust na ostale intervencije 10% 20% 100%