Trebate pomoć? 24 časa dostupna podrška...    helpdesk@icts.rs

  +381117854556 office@icts.rs  helpdesk@icts.rs                 

Menu
Loading…
  • 0
  • 1

Usluge

ICTS DOO Beograd pruža sledeće usluge:

- Projektovanje, isporuka, instalacije i održavanje telefonskih IP sistema
- Projektovanje, isporuka, instalacija i održavanje kontakt centar rešenja
- Projektovanje, isporuka, instalacija i održavanje audio i video konferencijskih rešenja
- Projektovanje, isporuka, instalacija i održavanje sistema za snimanje razgovora i ekrana agenata u kontakt centrima
- Projektovanje, isporuka, instalacija i održavanje video kontakt centar rešenja
- Projektovanje, isporuka, istalacija i održavanje složenih sistema za tarifiranje poziva


Tehnička podrška obezbeđuje potrebne servise kako neposredno našim klijentima tako i našim partnerima:

•    24x7 call centar
•    I i II nivo tehničke podrške
•    Podrška na lokaciji korisnika

Tehnička podrška obezbeđuje 24x7 servis (kontakt centar), prvi i drugi nivo tehničke podrške  u skladu sa SLA kriterijumima i preuzetim obavezama, dežurstva i terensku službu (on-site support).

Kroz ticketing sistem Helpdesk korisnicima je omogućeno da prate rešavanje njihovih zahteva, te da komuniciraju sa inženjerima koji su uključeni u rešavanje problema.

Tehnička podrška je opremljena test sistemima na kojima jednostavno i brzo simuliramo i testiramo rešenja za vaše probleme, te ih onda implementiramo na sisteme u radu.

Zašto ICTS DOO treba da bude Vaš izbor?

ICTS DOO Beograd je kompanija koja se bavi implementacijom savremenih tehničkih rešenja u IT-u sa posebnim akcentom na voice i video tehnologije. Naš osnovni zadatak je da potrebe korisnika pretočimo u realno, funkcionalno i isplativo tehničko rešenje, bazirano na najnovijim tehnologijama.

Naš slogan "We provide real solutions" označava našu težnju da korisnicima implementiramo proverena i testirana tehnička rešenja, što garantuje brzu i kvalitetnu implementaciju.

ICTS Team

Kompanije širom regiona oslanjaju se na ICTS DOO kako bi uz pomoć tehnologije koju mi implementiramo mogli istovremeno da smanje troškove i koriste najsavremenije servise